Het clubhuis

In het clubhuis bevindt zich boven de ontmoetingsruimte met de bar. De ruimte wordt gebruikt voor evenementen die door de club zijn georganiseerd.

De werkplaats
Onze gezellige bar

In beperkte mate en voor bepaalde activiteiten is het mogelijk deze ruimte voor privé aangelegenheden te gebruiken. Alle activiteiten vinden plaats in overleg met de bar beheerder. Een overzicht van de geplande activiteiten vindt u op de activiteiten pagina.Door de weeks is er meestal van 09.00 tot 09.45 de mogelijkheid een bakje koffie te gebruiken.

Verder is het clubhuis op zondagmiddag vanaf 14.00 tot 18.00 uur geopend, voor een drankje spelletje, een spannende F1 race of voetbalwedstrijd op het grote scherm.
Toegang hebben leden, donateurs en genodigde.Op de begaande grond bevindt zich de werkplaats en de toilet ruimte. Elk lid kan gebruik maken van de werkplaats om aan zijn boot te werken, wel uw eigen gereedschap meenemen!

Om toegang tot de werkruimte en het toilet te verkrijgen heeft men een sleutel nodig van de toegangsdeur op de begaande grond. Leden kunnen een sleutel kopen bij de havenmeester voor € 5,00. In de werkplaats hangt tevens een grote lenspomp, je weet het maar nooit!