WSV Onrust

Welkom bij Watersportvereniging Onrust, gesitueerd rond de woonwijk “Onrust” in Den Helder. Onze jachthaven wordt geflankeerd door het Bassin en de Spoorhaven aan de ene zijde en het Helders Kanaal aan de andere. Bent u op zoek naar een ligplaats of bezoekt u Den Helder per boot als passant? Via onze website kunt u eenvoudig contact opnemen met de vereniging. We staan klaar om u te verwelkomen!

Op de foto het Bassin gezien vanaf het terras bij het clubhuis

De haven

De jachthaven van de vereniging is gesitueerd rond de woonwijk “Onrust”.Aan de ene kant het Bassin en de Spoorhaven en aan de andere kant het Helders Kanaal (de gracht).

Onze gezellige bar

Het Clubhuis

In het clubhuis bevindt zich boven de ontmoetingsruimte met de bar. De ruimte wordt gebruikt voor evenementen die door de club zijn georganiseerd.